Låsa

Jag är ju ingen flitig bloggare kan man påstå... Har för lite tid och lust. Men har funderat lite, och det blir nog att jag skriver bakom stängda dörrar pga flera orsaker. Jag vill kunna skriva om det jag känner för, och det går såklart inte när vem som helst har tillgång till att läsa. Jag vet att jag inte kommer bli någon som skriver varje dag så när jag väl skriver så vill jag kunna skriva om vad som helst. Egentligen kanske en hederlig gammal dagbok vore det bästa för mig? Som man gjorde under grundskoletiden, jag är rätt sugen på att rota fram mina gamla dagböcker och läsa igenom allihopa. Står säkert mycket (o)intressant!

Fast vem vet, jag kanske har ångrat mig och inte alls vill låsa bloggen nästa gång jag skriver. Fast jo, det är nog det bästa ändå. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lås och ge bara lösen till de du litar på det är så skönt att bara veta att man kan skriva vad som helst om vem som helst,,

2011-05-06 @ 23:04:10
Postat av: Mari

bara låsa...:) men jag vill gärna kunna läsa :)

Kram på dig

2011-05-10 @ 13:33:16
URL: http://mkemppainen.blogg.se/
Postat av: Sandra W

Glöm inte bort mig bara :)

2011-07-20 @ 22:45:49
Postat av: Linnea

Ja, visst längtar man tillbaka dit:) Tiden går så fort...

Tycker du också ska uppdatera snart;)

2011-10-01 @ 23:08:34
URL: http://elviraedvin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Och ja, hyrvagnen är väl det enda som man skulle kunna klaga på! Skriv på forumet;D

2011-10-01 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0