Lördag

Bara för att så ska jag väl knåpa ihop ett litet inlägg. En månad till har gått och lilla Amanda har hunnit bli 11 månader och det känns helt ofattbart att vi än en gång ska fira en 1-åring här hemma om mindre än en månad.

Man känner att våren är på ingång och idag blev vi bjudna på grillade hamburgare till lunch hos Annika och Fredrik som vi satt och åt ute i solen vid deras grillplats. Helt underbart!

Nu sitter jag och pillar på mina naglar och funderar på vad mer jag ska skriva. Så det får vara allt för idag, är ändå dags för sängen snart eftersom damerna har börjat vakna kring 6 på morgonen och det är vi inte vana vid. Tycker att dom ska sova till 8-9 som dom brukar. Jag tröstar mig med att Ebba gjort samma sak varje år när det börjat vara ljust på morgonen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0