Uttråkad

Inget mer på tv ikväll, det enda man väntat på hela dagen och längre än så är Solsidan som äntligen började idag! Fast jag hade hellre velat att det skulle fortsätta gå 21.30 på fredagar. Samma med Robinson, det hade gärna fått fortsätta gå på lördagar. Men men, jag är ju hemma alla dagar för tillfället men ändå:) Helg är alltid helg.

Inte blev det mycket gjort här idag, vi fick besök av Annika och Alice som hängde med oss hela dagen! Lunch åt vi, och sen gjorde Annika kötbullar och mos till middag, mums! Var väldigt skönt att slippa laga mat i sitt eget hus, det händer ju nästan aldrig annars;) Jaja, inte gör det så mycket att jag inte fick en massa gjort. Var betydligt roligare att umgås med vuxet folk som jag har saknat en hel del i veckan, Thomas har jobbat så mycket dessutom.

Jag längtar såå tills Amandas rum är målat och fördigtapetserat, måste bli någon IKEA-tripp senare för inhandling av förvaring. Men kommer nog bli svårt med pengar till det nu eftersom jag vill ha med varenda krona jag kan till Paris;) Tur att inte Amanda kommer använda sitt rum så mycket på ett tag i alla fall. Jag vet att smaken är som baken men jag förstår verkligen inte hur man kunde välja denna gräsliga tapet som är uppe nu till ett barnrum? Och dessutom är det tapseterat sommaren innan vi flyttade in! Den är beige-orange aktig med något konstigt mönster på, har funderat flera gånger på vad det kan föreställa. Det enda positiva kanske, man har något att göra när man försöker lista ut vad det ska vara:)

 


Den gräsliga tapeten. Är det en blombukett, eller ett flygplan?
Eller kanske någon äcklig insekt? Bara fantasin sätter gränser;)

Nä, om kanske kanske skulle kolla runt på lite barnrum, eller kanske vara smart och gå och lägga sig snart. Tror det blir det första alternativet!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Ja man borde kanske gå å sova... sitter bara och slösurfar jag!



Vill också till Ikea snart, men förstår att du vill ha kvar pengar att SHOPPA för i Paris :)

Kram

2011-01-16 @ 22:54:38
URL: http://rosadagar.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tycker det ser ut som att någon rivit sönder tapeten. ;)

2011-01-17 @ 06:38:42
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0