Solstråle

Åh vad glad jag är att Amanda är sitt vanliga, glada jag igen! Idag när Thomas vaknade och var på väg upp efter sitt nattpass kröp hon i illfart skrattandes till sovrummet när hon såg att det var öppet och förstod att pappa vaknat! Sen är hon världens sötaste när hon alltid ska sitta och vinka och säga "Hej hej" och leka tittut när det är matdags, ja och all annan tid på dagen för den delen också, men just vid köksbordet slår aldrig fel!

Andra ord som lilla bebisen brukar yttra är "mamma", "pappa", "titta", "dä" och "ba" (kan mycket väl vara Ebba;))".

Nu ska jag fortsätta se filmen på 4:an. Imorgon ska jag och tjejerna ut om vädret tillåter. Båda har suttit inne sen i onsdags med untantag för besöket på vc. Vi är rastlösa och behöver roa oss!! Ut och åka bob, och sen vill säkert Ebba dra Amanda i babypulkan. Det verkar roa längre än bobåkning av någon oförklarlig anledning?!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad roligt att hon är pigg igen! Hoppas ni får en härlig dag! Kram!

2011-01-16 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0