10 månader

Idag blir lilla? bebisen 10 månader. Igår var vi vi hos Annika och Fredrik och Annika frågade om Amanda börjat ställa sig utan stöd men jag och T sa "nää hon ställer sig bara med stöd". Bebisen hörde nog oss och tänkte att "klart jag kan det" och ställde sig utan stöd.

Just nu övar hon för fullt, ställer sig upp utan stöd och går en bit. Det händer verkligen saker från en dag till en annan! Och världens nöjdaste är hon när hon märker att hon kan ställa sig och gå helt själv. Det är rätt skönt att hon inte är lika våghalsig som Ebba som klättrade överallt.¨

Som det ser ut nu så kommer jag att börja jobba lite i april, åh vad jag längtar! Det ska bli superskoj. Jag är nog ingen hemmafru, skulle inte vilja vara hemma på heltid för alltid. Dock är det skönt med deltid;)

Nu väntar vi på pappan som ligger och sover för att han ska jobba natt. Sen efter lunch ska vi gå ner och åka skridskor med skridskoprinsessan! Vi har bara varit två gånger, men andra gången gick jättebra och hon kunde åka själv hur långt som helst.

Nu skulle vi bara behöva lite längdskidor till familjen, ja och sen slalomskidor någongång också.

Herregud, det är inte ens 1 1/2 månad till Paris!!

Kommentarer
Postat av: Irene

Blir det inte bökigt att ta med sig längdskidor till Paris?? :)

Kram ha det bra

2011-02-05 @ 12:35:24
Postat av: Johannaty

Vad jobbar du med? Jag trivs rätt bra som hemmafru men det kommer säkert en dag då man lessnar på det.

2011-03-08 @ 13:58:06
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0