Snööö

I fredagskväll började det snöa rejält, det fortsatte till och från hela helgen och än så länge ligger den kvar. Ebba var lika lyrisk denna gång snön kom, och nu är det mer än förra gången. Vi tog fram boben i helgen så vi var ute och åkte. Thomas var ju ledig för en gångs skull, känns som att han jobbar varje helg.

På fredag ska jag på IDOL, har blivit bjuden av världens bästa svärmor! Ska med Linnea och några av hennes kompisar, så det ska bli jättekul! Var ett tag sen jag gjorde något skoj för mig själv.


Mästerfotografen Thomas. Inte för att jag är någon stjärna, men långt ifrån lika kass som min kära sambo! Jag tror man själv har minst lika kul som barnen när man får åka;)


Kommentarer
Postat av: Heléne

Haha ja man undrar om dom tänker alls när dom fotar... Min är likadan när han väl håller i kameran men de är inte ofta!

2010-11-09 @ 16:06:53
URL: http://rosadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0