...

Idag jobbar T, tråkigt värre! Ebba ser på Musses klubbhus och Amanda ligger och sover här bredvid. Väldigt bra med Playhouse Disney, Ebba verkar gilla många program där och jag kan sysselsätta mig med att tex sitta här.

T var ledig tors-fre men det kändes verkligen inte som det, vi har haft en miljon saker att göra så jag var helt slut hela dagen igår. Igår fick nya ägarna nycklarna till lägenheten, vi hade bokat städfirma kl 9 igår morse och jag orkar för tillfället inte skriva mer om den saken mer än att den där jävla städfirman ska ingen anlita, helt sjukt hur dom betett sig. Det slutade med att Thomas fick åka dit 17 på em och köra ut dom efter att nya ägarna ringt.

Det känns inte som jag hunnit göra något här inne under veckan, ska försöka få lite gjort idag tänkte jag.

Amanda är hur snäll som helst och vaknar fortfarande bara en gång på nätterna. Det är så roligt när hon ler en massa och sprattlar med små benen och "pratar" med en. Ebba är fortfarande lika snäll och go med henne och vill ligga och mysa och prata med henne på mornarna. Igår hade hon tagit av henne både pyjamas och blöja när jag stod i duschen och kom med blöjan och skrek "hon har bajsat lite!". Ebba brukar säga att dockan gråter och att hon måste ge henne mat och drar upp sin tröja och matar henne. Hon håller dockan precis som jag håller A.

I veckan när vi var på väg till dagis så utbrast Ebba "Mamma titta!", hon hade råkat klösa bort en bit av sitt nagellack "Jaha, oj då" sa jag. "Vi måste åka hem och måla mer!" säger hon förtvivlat. Ehh, nä skulle inte tro att vi vänder vid Gäddvik för att åka hem och måla naglarna. Jag övertalade henne att vi målar mer när vi kommer hem.


Så här låg E medans karlarna flyttade, när hon vaknade så var hela hennes rum tomt


Sötaste lilla Amanda


2 sovandes sessor en morgon tidigare i veckan


Kommentarer
Postat av: Soppa

Men shit du måste berätta mera sen..

Fina bilder på sessorna

2010-05-31 @ 00:37:26
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0