Måndag

Packning pågår. Fyy hur det ser ut här när det är kartonger och sopsäckar överallt, och på toppen av det en massa leksaker som ligger och skräpar överallt! Sicken tur att vi snart har mer än dubbelt så stor yta att strö ut allt på!

Föresten så kommer vi flytta fredag istället för lördag, wiho! Vi har ändå tillgång till lastbil och bärhjälp och T är ledig så det blir perfekt! Imorgon ska vi och läsa av vattenmätaren som man tydligen ska göra tillsammans med säljaren. Blir nog att ta med lite småplock redan då, för han sa att vi kunde börja flytta redan under veckan om vi ville eftersom det redan var städat.

T har åkt till jobbet och jag ska lägga mig i sängen med lilla Mandisen, jag hoppas nästan på att stora tjejen också kommer över i natt för det är rätt så mysigt att ligga alla tre där!

Idag har vi packat, varit på promenad, ute i lekparken och byggt en massa sandkakor, eller tårtor som E bestämmer att det är.

I morse satt vi i soffan och ritade på hennes rittavla så tappade hon ner en grej till den på golvet och ville att jag skulle ta upp den (hade redan tagit upp den 2 ggr) så jag sa: "Nää jag orkar inte, mamma har ont i halsen" så det köpte hon på en gång och tog upp den själv. Sen åkte den ner igen såklart och då sa Ebbisen "Jag kan inte ta upp den mamma, jag har ont i halsen" och tog sig lite ömkligt på den.

Imorgon får äntligen E åka på dagis igen! Hon var bara förra tisdagen för sen blev hon sjuk igen som hon varit hela det här året känns det som! Jag var på utvecklingssamtal förra tisdagen också och det var såklart inga problem.

Hon kan vara väldigt envis (Ja det visste vi såklart)

Tycker om att sjunga och dansa

Leker bra med alla och är omtyckt av dom större barnen. Favvo-kompisen är Lova, och E blir
så besviken dom gånger Lova är sjuk eller ledig och tjatar om det ett bra tag.

Busig, om hon varit med på hyss och dom frågar om hon varit med svarar hon "nää" med bus i blicken.

Ja, mer kommer jag inte ihåg för tillfället men allt var bara bra.

Nu blir det sängen, natti.


Finaste flickorna i världen


Kommentarer
Postat av: Marie

Men shit, är det redan dags för flytt. Gud vad tiden springer iväg. :)

2010-05-11 @ 09:38:27
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: helena

hihi, melker sover i min säng varje natt nu när christian är borta. jag har inte ens orkat lägga honom i sin egen säng! igår sa jag att "när pappa kommer hem får du sova i din säng igen" "NEJ!"..det lär ju bli spännande imorgonkväll när christian kommer hem!

jag tycker melker har varit sjuk hela den här terminen också! igårkväll hade han feber, idag är det på gränsen till feber..han känns varm, men har bara 37,6. lite feber är det nog. jag kollade mig själv för att jämföra och jag hade då bara 36,2!

kram på dig! ses förhoppningsvis på fredag i flyttröran :)

2010-05-11 @ 12:52:04
Postat av: A-K

Helt klart finaste flickorna för jag har ju finaste pojkarna =)

2010-05-11 @ 13:42:45
Postat av: Henrietta

Ja det är verkligen två tjusiga tjejer! Kram

2010-05-12 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0