Ebba

Världens sötaste, roligaste och bara helt underbara lilla Ebba! T är borta och jobbar, han åkte igår och kommer hem imorgon kväll så vi har varit själva vi tjejer. Men jag kan inte klaga, vi har haft det hur kul som helst! För idag sov Amanda 4 timmar när vi kom från dagis så vi hann vara ute, leka med duplo, se Pippi, Bolibompa och sen har vi badat på kvällen och nu sover hon sött i vår säng. Det får hon när pappan är borta.

Igår var vi på Dollar store och köpte städgrejer och lite annat småplock, T började bli less och frågade om jag inte skulle gå och betala och Ebba säger "Snälla mamma, betala nu!".

När vi satt och åt middag och nästan är klara säger Ebba: "Mamma, titta i mitt rum" Jag: "Ska jag titta i ditt rum?" E: "Ja, Titti kommer inte ut" Så frågade jag om hon stängt in Titti i hennes rum, och det hade hon såklart och var så nöjd över det och skrattade "Nuu kommer Titti" när jag släppte ut henne.


Knasfian



Kommentarer
Postat av: Soppa

Så fin !!!!

2010-05-13 @ 00:46:09
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0