Husägare

Ingen bebis än, men däremot har vi blivit husägare sen sist! Det känns helt underbart att slippa landa i en hyresrätt och i sommar kunna njuta av ett hus med en egen gård!! Vi flyttar in i mitten av maj.

Jag mår bra än så länge, men är rätt less på att vara gravid. Sover så himla dåligt på nätterna och har svårt att vila på dagarna när jag väl har tid. En vecka till bf idag! Jag hoppas den vill komma ut i veckan men det är väl bara att glömma. Jag fyller ju år på onsdag och jag tror knappast den kommit ut till dess, men imorgon tänkte jag baka lite för dom som vill är välkomna att komma och fika på onsdag!

Idag har jag varit till bm, och hon bokade in en tid nästa fredag men hon trodde inte att jag kommer då i alla fall så det känns ju hoppfullt! Hjärtljuden låg på 140 som dom alltid gör, och alltid gjorde med Ebba och sfmåttet var på 36.

Om ni har någon gissning på när bebisen vill kika ut och vad det blir så får ni gärna dela med er av den! Jag har ju trott pojke från början men nu mot slutet har jag varit mer inställd på en tjej men måste hålla fast vid pojke när jag trott det från början.


Snart är det dags att hämta Ebbisen från dagis, hon ska sova hos mormor inatt så jag hoppas verkligen att jag kan sova lite längre imorgon!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tror på en tjej, bf-1!=)

2010-03-15 @ 17:14:38
Postat av: A-K

Men en kille så klart =) Men då vet vi var vi ska spela kubb på midsommar då....ute i byn kanske. Tomas kan behöva lite stryk i detta spel hehehe tycker du inte. Kram på er alla från oss

2010-03-15 @ 18:41:59
Postat av: Erica

och vi ska komma och hänga i sommar. för utomhus kan vi ju vara och leka när det är fint väd



vad jobbigt. jag brukar alltid ha en stark tro om något kön. men jag kan inte gissa när det gäller dig. Det känns konstigt med en pojke. Dom har ju snopp=)

2010-03-15 @ 18:49:52
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: helena

pojke, bf -1, 3485gram, 51 cm.

jag trodde du hade fött idag när du ringde när jag var på jobbet! hihi! du får inte skrämmas sådär ;)

kram!

2010-03-15 @ 19:49:01
Postat av: Emma

Jag tror fortfarande på 18:e...måste ju vara någon slags mening med saker va ;)!!

2010-03-16 @ 08:24:46
Postat av: Soppa

GRATTIS

2010-03-17 @ 14:41:48
Postat av: Sandra

vart har ni köpt hus?



jag tror att du får en tjej till :)

2010-03-19 @ 00:00:09
URL: http://sandrawa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0