Grattis!

... Till mig på min 25-årsdag! Jag har haft en bra dag med besök av mina fina vänner! Ja, nu när jag tänkte på det så är det "bara" mina kära vänner som varit hit idag. Men det är inte så bara, dom är ju underbara (jag rimmade tom om ni nu inte märkte det)! Vilken tur att dom finns så man får någon hjälp med allt fika. Jag har i alla fall fått en massa fina presenter från både vänner och familj idag, det är så kul att öppna paket fastän man fyller 25!

Sen när T slutat jobba så var vi ut och åt på Allstar, Ebba var också med och det gick över förväntan. Hon stannade där vi satt hela tiden, med lite vita lögner från Ts håll som sa att gubben som jobbade där skulle kasta ut henne om hon klättrade över till dom andra borden och det ville hon såklart inte.

Det verkar inte vara så många som tror att jag kommer gå över, bara därför så kommer jag väl göra det! Jag har sagt 24e, men jag hoppas jag har fel och att den vill komma innan bf. För var dag som går så tror jag mer på tjej, som Erica skrev så har jag svårt att se bebisen med en snopp! Jag kommer nog bli lite chockad om det kommer ut en pojke... Hur som helst så får den mer än gärna komma nu, för nu är det bara 5 dagar kvar till BF och då är man välkommen ut till världen.

Så här ser man ut när man fyller 25 och har ätit alldeles för mycket fika:


Födelsedagsmage v 39+1


Jag har börjat packa BB-väskan också!


Kommentarer
Postat av: Tess

Du är så fin gumman!! =)

2010-03-17 @ 21:42:01
Postat av: soppa

men satan vad du har vuxit sen senast och du vet ni kan glömma hur mkt ni vill till väskan jag kommer gärna och lämnar det ni behöver där.

kram

2010-03-17 @ 22:42:20
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad fin du är! vars har du fått babybox ifrån? är det barnens hus?

2010-03-18 @ 08:27:23
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: A-K

Grattis tjejen, men nog hade du ätit mycke fika om man dömer av bilden hahaha

2010-03-18 @ 11:22:49
Postat av: helena

du är så fin med gravidmagen! men jag hoppas ändå den är borta nästa gång vi ses ;)

kramkram!

2010-03-19 @ 09:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0