Bf +9

Det har varit två skitdagar nu. Jag är less på att gå över, jag är less på att sitta hemma med sjukt barn hela veckan och jag är less på att min sambo jobbar övertid varje dag.

Det har blivit tyngre, eller jobbigare sista tiden nu med magen. Från att bara vakna och gå på toaletten 2 ggr/natt så går jag väl kanske 5 nu, sen sover Ebba med oss när hon är sjuk och då vaknar man också när hon hostar eller vill ha vatten även om det nu kanske bara är 2 ggr/natt.

Idag mitt på dagen efter Ebba vilat så hade hon 39,7, jag som trodde den var på väg bort efter tempningen på morgonen som bara visade 37,5. Jag hoppas då hon är bättre imorgon så man kan ta sig ut lite mer.

Imorgon börjar påsken och vi har inte planerat något med tanke på mitt tillstånd. Thomas jobbar vanligt fram till helgen så jag och Ebba åker väl till mamma på fredag. 

Jag är verkligen en pessimist, men just för tillfället så är det inte så mycket upplyftande saker som händer. 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men hjärtat! Den lille kommer nog snart ut å då blir det mys i massor!! PUSS

2010-03-31 @ 18:57:25
Postat av: Natalie Engman

Vad spännande att ni snart får en till! =) Hoppas Ebba blir frisk snart och att du slipper vänta så länge! =)



kram/Natalie

2010-03-31 @ 21:41:52
Postat av: A-K

Men lilla gumman, se det positiva i det. Nu kan det bara bli bättre =) Glad påsk på er våra vänner och flyg försiktigt =)



Kramar

2010-04-01 @ 08:39:19
Postat av: Sandra

Ja idag är en ny dag, tur att sånt där går över fort när man är deppig=) Vad kul att höra av dig Natalie! Hoppas allt är bra med dig=) Glad påsk på er! Kram

2010-04-01 @ 08:51:35
URL: http://sandraebba.blogg.se/
Postat av: Marie

På BF+9 får man vara hur pessimist man vill. Så är det! Snart vänder det. :D

2010-04-01 @ 10:56:17
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: helena

stackare! men snart så kommer den ut! du är så duktig som kämpar på med sjuka ebba själv medans thomas jobbar massor! kram på dig!

2010-04-01 @ 18:08:34
Postat av: Soppa

GRATTIS helt perfekt

2010-04-04 @ 07:46:32
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Grattis, hon var såå söt!:D

2010-04-05 @ 06:31:01
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0