Bf +8

Buhu, jag är less på att gå och vänta nu känner jag! Fast enligt min egen uträkning så borde bf ha varit 26 mars så då är jag "bara" 4 dagar över, men man går ju ändå efter datumet man fått. Jag är mest nojig över att den ska väga typ 5 kg när den bestämmer sig för att komma ut... Sen har jag fått för mig att jag säkert kommer att bli tvungen att bli igångsatt. Man hinner fundera rätt mycket när man gått över mer än en vecka.

Ebba är sjuk igen så på det sättet är det tur att bebis inte kommit än, hon är förkyld och har 39 graders feber. Så jag ska passa på att mysa en massa med henne nu när vi är hemma, hon vill mysa en massa när hon är sjuk och det tycker mamma om! Vi har legat kvar i sängen länge på morgonen och nu sitter vi i soffan och hon ser på pippi. Vi har även läst en massa Alfons, Emma och Mamma mu igår så det lär det bli idag med. Lite städning kan också vara bra ifall nu bebisen får för sig att vilja komma ut.

Igår jobbade T övertid mer än 3 timmar så han var hemma först efter 20 igår. Han gör det bra min karl, men då är han den bästa som finns också! Jag och Ebba sysselsatte oss med att baka lite så han fick nybakat fika efter sin sena middag.

Jag har inte ätit frukost än så det kan nog vara dags för det.


Kommentarer
Postat av: Soppa

Nä jag vet att det inte var du ;-)



Snacka om att folk är fjantiga.



Jag ringde ju igår men skulle bara säga att pengarna kommit in på kontot.

kram

2010-03-30 @ 10:12:50
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Soppa

Eller hur, Eller så köper jag en till vagn :-)

Har du testat voksin än?



Helt coolt att T jobbar på riktigt nu. Antar att han hade svin mkt at göra igår med tanke på vad som hänt

2010-03-30 @ 10:51:08
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: helena

hoppas ebba hinner bli frisk nu innan bebben kommer. när min mobil ringer eller jag får sms tror jag hela tiden att det är du som hör av dig om att bebis är född! jag är helt nervös..snart orkar inte JAG mer, så förstår att DU är less ;)

kramkram!

2010-03-30 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0