Bf +5

Då var det helg igen. Jag som trodde att vi skulle ha en bebis den här helgen, det kanske blir ett aprilbarn ändå.

Idag blir det kalas igen, för kära Tess fyllde år igår så det blir att trycka fika igen! Tänkte ha lite lyx idag, så jag lämnar barnet hemma och åker dit med Anna, jag tror Ebba klarar sig rätt bra utan fika. Sen blir det att åka till svärmor och Gunnar på eftermiddagen och hälsa på också! Jag ska planera in saker varje dag så kanske bebisen får för sig att förstöra mina planer.

Pappa och Henrietta kommer upp till påsk så jag tycker den borde ha kommit när dom är här så dom hinner se den, för sen dröjer det säkert ett tag tills nästa gång man ses!

Inte den minsta känning fortfarande, men jag fortsätter då med mitt wii-spelande trots att det inte verkar hjälpa speciellt mycket, men roligt är det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Samma tips till dej som Myran fick på tråden :D

2010-03-27 @ 11:20:05
Postat av: soppa

det är ju lugnt du är ju på nedräkning man får väl gå över 21 dagar :-P

2010-03-27 @ 13:05:26
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är så stolt över dig! Du orkar verkligen utan att gnälla, förstår du hur stark du är!! :) Jag har slösat pengar på loppisen idag, tur tur tur att vi ska sälja sen...!

2010-03-27 @ 16:56:55
Postat av: Sandra

Kommit något pyre ännu? :)

2010-03-29 @ 12:48:04
URL: http://sandrawa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0