Bf +3

Så har det gått tre dagar helt plötsligt... Jag trodde ju 24:e eller 25:e så nog hade jag också fel. Igår var det en lite sämre dag, var lite uttråkad och allmänt less. Men idag har det varit en ny dag och har inte funderat så mycket på när den ska komma, den kommer när den kommer...

Jag känner mig mer utvilad nu än vad jag gjort tex förra veckan, så det verkar i alla fall ha hjälpt att vara ledig ett tag även fast donnan här hemma vill vakna alldeles för tidigt! Igår sov hon till 7.10 så jag hann tom vakna innan henne. Idag var det 5.30 hon klev upp när T gick upp, men jag låg kvar till 7.10 eftersom att Pippi skötte jobbet fram till dess!

Idag åkte jag till Emma och Louie direkt efter jag lämnat Ebbisen på dagis. Hon var ledsen när jag lämnade henne och det är aldrig roligt. Hon stod länge och försökte hålla tillbaka gråten men till slut kom det tårar och hon sa "jag vill åka hem", då vill man egentligen bara säga "ok gumman, då gör vi det!", men jag vet att det går över och att hon har roligt där men ändå lämnar man henne med dåligt samvete. Tur att det är väldigt sällan hon är ledsen när man lämnar henne i alla fall.

Skulle lägga in bilder på datorn men är för lat för det.

Kommentarer
Postat av: A-K

Jasså, det var inget pågång =) Men vad sjutton, du var ju inte så snabb ut du heller. Du kom precis när du skulle hehehe. Denna lilling lär väl vänta tills mormor kommit hem så jag gissar på lördagkväll.



Kram till er

2010-03-25 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0