Bf +1

Såå, nu har man prövat på att gå över också. Det är nog en pojke som jag trodde från början, dom är ju alltid lite segare!

Idag har jag varit en sväng till stan och köpt presenter, sen satt jag ute på balkongen och åt lunch och läste tidningen. Det är så himla varmt och skönt där nu när solen börjat värma. Man kan sitta i t-shirt och ändå nästan svettas! Det är perfekt när man bara kan öppna upp ett fönster om man vill, så får man lite färg på köpet. Satt där ute tills jag skulle hämta Ebbisen på dagis kl 13 och sen åkte vi till Emma för att fira att hon fyllt 25. Vi tog en liten promenad till Kates dagis så Ebba fick låna Ks bob när vi gick dit, var himla skönt att få komma ut och gå lite i alla fall. Även om det går rätt så sakta för mig att gå!

Får se när den lilla behagar att kika ut, än är jag inte less! Ut kommer den förr eller senare hur som helst, men såklart är det jättevälkommen om den nu vill komma förr!

 

Jag kom på idag att jag ändå har lite att fixa, eller fixa skötbordet klart. Vi använder det aldrig längre men vi orkade inte ta bort det när det ändå skulle komma en till. Just nu har jag det ofta som avlastning för mitt smink och dyl, får nog fixa till det lite så bebisen inte behöver få rouge i rumpan! I vårt hus kommer vi ha en massa förvaring på toaletten, det blir sååå jäkla skönt! Kunna ha smink och hårgrejer i lådor och skåp.

 

Nu blir det väl att ligga som en säl på soffan resten av kvällen!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det är nog en pojke iaf, dom verkar trivas extra bra i magen!;)

2010-03-23 @ 20:33:25
Postat av: Emma

min pojke trivdes ju sämre än damen!! :) finns väl alltid undantag på regler va ;)! du är ingen säl!!!!

2010-03-23 @ 20:44:42
Postat av: A-K

Jahapp, inge BF+2. Kan det vara så att det är i dag det händer eller är det bara mycket nu.



Kram i vilket fall som helst =)

2010-03-24 @ 20:37:32
Postat av: soppa

Ja du ge ett bud :-)

2010-03-25 @ 08:13:09
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0