4 dagar

Jag vill föda barn nuuu!! Åh, vad jag längtar efter den lilla bebisen. Jag går och tänker 1000 gånger om dagen, undrar om det sätter igång snart, eller inatt, eller på morgonen? Jag är så nyfiken så jag håller på att dö! Är det en flicka eller pojke, vad väger den och hur kommer den att se ut? Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det är som dom flesta tror, att den vill komma i helgen. Jag är rastlös och vill föda nu! Ja, förmodligen kommer jag inte säga samma sak när det sätter igång.

Vår kära dotter har däremot börjat vakna onormalt tidigt, hon som helst sover till minst 8! Men jag tror att det är ljuset, var precis samma sak förra året. Igår och idag har hon vaknat 5.30, jippie! Jag som sover nog dåligt på nätterna och har svåra problem med att somna om låg såklart vaken rån 5.30. Igår fick jag sovmorgon för T hade sovmorgon (som inte blev någon sovmorgon då såklart) så jag somnade om efter ett tag till 8. Idag när jag skjutsat T till jobbet och E till dagis läste jag tidningen när jag kom hem och sen lade jag mig och sov i nästan 2 timmar! Det var helt underbart.

Hämtade E på dagis redan vid 13 så åkte vi och hälsade på Annika och Alice. Det var länge sen barnen träffades, men snart kan vi ses mycket oftare när vi flyttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0