2 dagar, 6 år

Jahapp. Så var det två dagar till bf, inte den minsta känning och jag är helt inställd på att gå över. Jag tror på 24:e!

Idag har vi varit in till stan och lunchat och gått på biblioteket, sen har Linnea med familj varit här och fikat lite. Och en del husprat blev det också såklart! 

Jag är trött, trött, trött heeela tiden känns det som. Idag vaknade jag 5, och E vaknade 5.15, jippie! Dock låg vi kvar i sängen och båda somnade om efter 6.30. Nåja, man kommer ju inte få mer sömn när bebisen kommit heller...

Ebba sa föresten idag på fm från ingenstans: "Vi måste köpa mer godis", lilla godisgrisen!


Idag är det den 20:e mars och det betyder att jag och Thomas firar hela 6 år!! Var har tiden tagit vägen? Men jag tycker vi hunnit med rätt så mkt under våra år:

T har gjort lumpen och sen haft fast jobb som han jobbat på tills han började plugga
Jag har tagit gesällbrev och haft fast jobb sen jag slutade skolan
Vi har bott i en nyrenoverad lägenhet på Lövskatan
Vi har bott i en nyrenoverad lägenhet på Lerbäcken
Vi har köpt en nyproducerad bostadsrätt som vi bor i nu
Vi har fått en dotter, Ebba
T har börjat och avslutat sin utbildning som han gått i Umeå
Sålt lägenheten och köpt hus
Vi väntar barn nr 2 vilken dag som helst

Ja det är väl dom stora sakerna vi hunnit med!

Ikväll blir det godis och mys, kanske lite True blood och en sväng till förlossningen hade inte varit helt fel!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ni har verkligen hunnit med en heel del. Mer än många andra kan jag lova. Nu är det inte länge kvar. Jag ska försöka hålla utkik på blogg och facebook när den lille kommer. :) Hoppas allt går bra nu och att den kommer snaart. Är också nyfiken över kön och hur den ser ut. pussochkram

2010-03-21 @ 12:43:03
Postat av: helena

haha, tänk melker då som sa att han ville ha "godis och handsplit" (handsprit)! de är så roliga!



ja, hjälp vad grejjer ni varit med om på 6 år! så mycket känns det inte som att ni kommer vara med om de kommande sex åren, men det kommer ni ju säkert.



kram på dig!

2010-03-21 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0