Update

Kan ju kanske vara dags för en sådan?! För nej, vi har inte kalasat, varit på bröllop och examen i en månad! Däremot lever vi ett "vanligt" familjeliv nu, med en karl som kommer hem vaaarje dag till oss efter jobbet. För oss är det LYX.

Vi har hunnit med mycket på en månad: T har börjat jobba, E har haft magsjuka två gånger inom loppet av två veckor (jag och T har haft det en gång) och sålt vår lägenhet!! Magsjukan hade vi gärna klarat oss utan, men man tyckte ju mest synd om lilla älsklingen som behövde ha det. Det var första gången hon hade det så hon har ju "klarat" sig i två år i allafall.

Det med lägenheten gick hur fort som helst! Vi tänkte att vi provar att lägga ut den och se vad vi får, och får vi inte det vi vill ha så säljer vi den inte. Vi hade visning förra söndagen och måndagen och i fredags skrev vi papper!! Jag har varit lite i chock iochmed att allt gick så snabbt, och att vi fick mycket mer för den än vad vi kunnat tro! Nu är vi bostadslösa from 1a juni. Nä, men nu blir det att titta på hus på allvar och det finns alltid hyresrätter att flytta till! Iochmed att vi betalat så passa mkt i månaden för lägenheten så känns det bättre att lägga dom pengarna på ett hus eller kunna spara mer ifall man bor billigare. Men det är liiite spännande att vi inte vet var vi bor om tre månader!

Nu sitter jag på jobbet, dom andra flyttar grejer till nya lokalen och jag sitter här på rumpan för jag är ju faktiskt gravid. Det är rätt bra att vara gravid såna här gånger.

På tal om graviditeten så går jag in i vecka 36 idag! Jag får lite smått panik för det känns som att det finns lite att fixa iordning innan, veckorna bara rusar iväg. Jag är i alla fall glad så länge jag får må bra, nu ska jag inte jobba något mer på salongen, det kändes för tungt för ryggen där på slutet. 

Nu ska vi ha möte, tjing!

Kommentarer
Postat av: Tess

Kul med uppdatering!! =) Var ett tag sen ;)

2010-02-16 @ 15:33:10
Postat av: Mari

Äntligen uppdatering..;).hör av dig om du hinner en klippning eller slingor innan nedsläpp..jag förstår till 100% om du inte orkar...jag jobbar nu tisdagar 9,30-13 och torsdagar 13-16 den här och nästa vecka ...annars kan jag när som helst...Kul att ni sålt lägenheten,...blir åxå sugen..men men det kommer en dag för oss med.

KRAM

2010-02-16 @ 20:29:50
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0