Sjuk Ebbis

För ovanlighetens skull så är Ebba sjuk igen. Nu är det snor och feber, hon hade 39,6 i morse. Så det känns lite bättre att det är så kallt ute, för då behöver jag inte få lika mycket ångest av att sitta inne. Fast mormor kommer ändå hit sen så jag får åka och luncha med brudarna, och sen gå och kika lite på bokrean!

Ebba är rätt pigg ändå, lite lugnare än vanligt bara. Nu sitter hon och leker med sina dockor. "En, två, tre, fyra, fem, sex, wiiee" låter det när dom hoppar eller vad dom nu gör. Sen kramas och pussas dom, pratar med varandra och är ute på promenad. Jag tror hon är rätt tjejig.

Undrar om man ska orka göra ett ryck och städa lite här innan jag åker till stan, det känns väl inte alltför lockande... Men däremot kaffe skulle sitta fint!

25 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: A-K

Vilken himlans tur att du har mormor.....=) ja, Ebbis också för den delen.......

2010-02-26 @ 13:02:20
URL: http://www.funderare-funderar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0