En månad!

Har haft en dålig start på veckan känner jag, idag har det inte varit en bra dag. Jag kom hem rätt tidigt från jobbet så jag vilade ett tag innan jag skulle hämta E på dagis. Har sovit så jäkla dåligt sista nätterna, hostar som tusan så det tar nog en timme innan jag somna om när jag vaknar på nätterna. Och jag vaknar väl för att jag måste gå upp och kissa, men det är jag glad för att det bara är en gång jag behöver gå upp. Inatt vaknade jag vid 4 och somnade nog inte om förrän efter 5, sen upp 6.30, jippie! Nåja, imorgon är det en ny dag!

Helgen har i allafall varit hur bra som helst! I lördags var vi och storhandlade, en sväng på biblioteket och sen kom mormor och hämtade Ebba. Vi var nämligen på bio jag och min karl, det har inte hänt sen... Ja jag vet faktiskt inte när, men tror det är minst 2,5 år sen! Sen var vi bara hemma och myste i lugn och ro. Självklart så vaknade jag tio över 7 på söndagmorgon och kunde inte somna om! Så tidigt vaknar jag ju inte ens när Ebba är hemma, det är så typiskt när man väl kan sova hur länge man vill.

Idag är det bara EN månad kvar till BF! Jag fattar det inte själv, shit snart är vi 4 i familjen! Jag längtar sååå efter att få veta vad det är för någon som gömmer sig där inne. Tror fortfarande liiite mer att det är en pojke, men blir absolut inte förvånad om det är en tjej. Jag är så nyfiken på om den kommer vara lik Ebba också!

Nu ska jag ta ut lasagnen från ugnen och vänta på att pappan kommer hem så vi kan äta!


Kommentarer
Postat av: Tess

Det är inte bara du som är nyfiken på buset i magen!! =) Hihi, tant Tess oxå!

2010-02-22 @ 20:12:54
Postat av: helena

nu blev jag också sugen att gå på bio.. :)

ja, undra om bebisen blir lik ebba! jag tror då på en pojke iallafall.

kramkram!

2010-02-23 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0