Lördag

Idag har vi haft tjejmys hela långa dagen för pappan är och jobbar.


Frukost. "Jag kan smöra mackan själv"


Soffan hinner bli en leksaksaffär innan man ens hunnit äta frukost


Gick till dagiset och lekte


Amanda satt i vagnen och tittade på


Lek och bus hemma


Mina finaste <3



Så har vår dag sett ut, plus lite mat, tvätt och städ. När Amanda hade somnat så åt jag och Ebba popcorn, godis och drack cola. Det är sååå mysigt att vara själv ibland med mina finaste. Jag njuter verkligen av att få vara hemma. Det kommer bli så kul när tjejerna blir större och vi kan se en massa tjejfilmer och åka på shoppingresor! Ska vi rösta om film här hemma sen så vet vi ju vilka som vinner...

Kommentarer
Postat av: Erica

SÅ fina flickor! Roligt med shoppingresor. det ska jag och tilde och robin också göra!

2010-08-28 @ 22:02:39
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Malin

Söttjejerna!

Här lutar det åt att Alice hänger med Thomas och åker lite traktor eller kollar på bilar eller nåt medan jag och Astrid flanerar på New Yorks gator med händerna fulla av shoppingkassar :)

2010-08-30 @ 20:14:18
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Henrietta

Vad fin hon var i jackan! Och muminpyjamasen :-) Ja shoppingresor låter bra, jag hänger med som konsult! Har mycket bra koll på läget! Kram

2010-08-30 @ 20:43:33
Postat av: Anonym

2010-08-30 @ 22:00:44
Postat av: Helena

Vilka coola, blåa, matchande kläder! Vi vill ses snart, usch vad det är tröttsamt att jobba heltid. Dagarna går fort och är roliga, men man har ju varken tid eller ork att hitta på något innan Melker ska sova...

2010-08-30 @ 22:03:33
Postat av: Sandra

HHH: Ja den var superfin! har köpt nya, svarta skalbyxor som också är HH, det verkar då vara toppenkvalité.



Helena: Hujja, ja jag förstår det!! Ebba är ju nog trött och hon har ju bara tre dagar och korta dessutom! Hoppas du får gå ner lite i tid sen så ni får lite mer tid tillsammans... Men vi vill också ses snart!

2010-08-31 @ 22:00:39
URL: http://sandraebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0