Onsdag

Nu är den nya vardagen här, 2 dagar har T hunnit jobba. Nu har ju Ebba varit på dagis, men det har rullat på än så länge. Det är mornarna som är lite stressiga, kom 9.10 igår och idag var vi i tid i alla fall! Fast jag vet egentligen inte varför man ska stressa, finns ingen vits med det när man inte har arbetstider att passa, men det sitter väl inpräntat i huvudet. Ebba har varit så duktig på mornarna, inget tjafs och det har varit sååå skönt! I morse hämtade hon Amandas overall och mössa medans jag satt och ammade. Och när vi vaknade i morse låg vi alla 3 tjejer i sängen och myste ett tag, Ebba låg bredvid Amanda och strök henne på huvudet. Klockan var bara 6 men man kan inte vara less för det när det var så mysigt, dessutom somnade jag och Amanda om och sov till efter 7.30 sen medans Ebba satt och såg på barnprogram.

Nu blir det att borsta tändera och sen sängen! Imorgon blir det att åka till Ts farmor med Linnea med dom små barnen medans dom stora är på dagis. Blir kul! Sen får man alltid god mat vilket aldrig är fel.

Kommentarer
Postat av: A-K

Gud va mysigt, passa på och mys så mycke du kan och har tid =)

2010-04-22 @ 08:11:37
Postat av: Erica

det låter underbart trevligt måste jag säga!

2010-04-22 @ 08:24:47
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: helena

vad skönt att det går så bra! jag har tänkt på dig, men inte haft tid/ork att ringa. är helt förkyld!! men jobbar ändå..tänkte att melker skulle bli sjuk så jag kan vabba och slippa karensdagen, men icket det ;)

kram!

2010-04-22 @ 08:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0