Måndag

Så var det måndag igen! Ul gick jättebra, var så kul att få se lilla bebisen! Vi frågade inte om hon såg vad det var, jag kom fram till att jag inte vill veta. Har aldrig känt tidigare att jag vill veta så det var nog bara något infall jag fick. Jag har varit anti att öppna julklappar och födelsedagspresenter dagen innan sen jag var liten trots att min mamma sagt fleeera gånger "men kan du inte öppna en, du fyller ju år snart, klockan är snart tolv/det är ju julafton imorgon osv, och jag har alltid svarat "neeej, jag vill inte". Så jag misstänker att kolla vad det blir inte är något för mig, hade nog "ångrat" mig, haha. Bf är 22 mars nu, så blev framflyttad 3 dagar. Så ni som säger att det är dålig planering, vadå, vi har ju 2 i familjen i januari och förhoppningsvis 2 i mars då om jag inte behöver gå över till april och allt går som det ska! Det ser ju systematiskt snyggt ut, haha!

På lördagen begav jag och Helena oss iväg på loppisen i arcus så vi stod i kö redan innan dom öppnade. Jag var inte ute efter något speciellt och kom inte hem med mycket: två böcker och lite duplogubbar till E och en popmössa till bebisen! T sa att jag måste tro att det är en kille med tanke på att mössan var mörkblå-och vitrandig, ja vad vet jag. Det är möjligt att det är det. Direkt efter loppisen hämtade jag upp T och E så åkte vi till Antnäs för att morfar fyllde år, så vi blev bjudna på mat och tårta. På kvällen såg vi någon jävligt dålig komedi på canal+, kommer inte ihåg vad den hette men riktigt dålig var den!

Igår vred man tillbaka klockan, men E tog ändå sovmorgon till 9! Vanlig tid 10 alltså, så hon sov över 13 timmar. I morse fick jag väcka henne 7.30 trots att hon sovit sen 19.30 igår kväll. Dagis hade stängt idag och jag har jobbat så hon fick åka och vara med mormor. Vi hade en lugn dag på jobbet, eleverna har ju höstlov så vi hade besök av Skellefteå så vi satt bara och pratade i grupper med dom, sen åt vi lunch och pratade lite mer efter det. Sen blev det massa gott fika så man rullade väl typ hem från jobbet idag. Vi slutade redan vid 14 så jag hoppas det blir samma imorgon! Imorgon kväll ska vi på visning med salongen, det var nästan två år sen jag var på visning sist så det blir himla skoj!

I helgen satt E med T i soffan och pratade om macka-packa och gänget. "Kakaka (Macka-packa) sitta där, popopo (Iggle Piggle) sitta där, waowaowao (Upsy Daisy) sitta där. Jag låg i fat boyen så vet inte om det var att hon skulle gå och sätta sig med mig eller hur det var men då sa hon av farten " sitta mamama", haha ja så går det när man säger kakaka och popopo, då blir det nog bara av farten mamama!

Nu ska jag äta fil och försöka orka se ett avsnitt True blood innan jag sover!

Kommentarer
Postat av: emma

hur fan lyckas du få bf på min födelsedag!!! :) haha! klant!!

2009-10-26 @ 21:45:14
Postat av: Erica

hehe. så söt! mamama=) 22 mars ärv äl en bra planering!?

2009-10-27 @ 08:17:02
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Tess

Underbara söta!!! ;)

2009-10-27 @ 09:51:41
Postat av: helena

melker pratar fortfarande om mackapacka sen vi var hos er sist ;) idag pratade han om sanda, ebba och thomas ;) han saknar er tror jag :)

2009-10-27 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0