...

Jag är fortfarande lika glad över biljetterna! Däremot är jag rädd att dom ska försvinna, jag vet jag är sjuk! Det första jag gjorde när vi gick upp i morse var att titta var dom låg, och jag hann tom bli lite orolig innan jag såg att dom låg på mikron...

Igår var vi hos Helena hela dagen, Ebba tyckte det var så skoj att få leka med Melker! Dom lekte jaga och pussades och kramades. Sen mot kvällen kom mamma och H hit eftersom jag skulle åka och hämta biljetterna, så jag satt med mobilen bredvid min sida tills han ringde! Så fort Ebba är med mormor (min mamma) så är hon som ett plåster på henne, var hon är går så ska hon följa med. Ja det är ju skönt att hon inte är mammig i alla fall!

Idag har vi varit i lekparken och sen kom Anna hit, så dagen har rullat på i vanligt tempo. Jag och Ebba badade också innan hon skulle sova. Hon är så söt, för ett tag sen har hon börjat med att ge mig nackkudden varje gång vi badar. Hon tyckte  också att det var skitkul när hon fick hålla i duschen och spruta i mitt ansikte. Ja inte är det konstigt att man har ångest för att börja jobba när man har så underbara dagar tillsammans med henne, men jag ska inte jobba så mycket så nog kommer det att gå bra. Hon kommer ha det så kul på förskolan, det kommer förmodligen vara värst för mig att vara utan henne när jag är van att vara med henne så mycket.

Imorgon är schemat fullspäckat: först morgonprommis, sen ev lunch med L och efter det vidare till Rutan!


Sötnosen såg "I drömmarnas trädgård" med dockan idag


Mamma var bara i vägen och störde med kameran


Jag hade både smör och mat i ansiktet

Kommentarer
Postat av: sofia & Rox

Sötisen jag ska bli bästis med henne i morrn . Jag har många wow

2009-05-26 @ 23:52:25
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: "Fammo"

Tänk på att kissemissarna kan gömma biljetterna... dom lyckades ju gömma en nyckel för mig när jag var kattskötare. Du kanske ska stoppa in biljetterna i ett skåp.

2009-05-27 @ 22:08:18
Postat av: "Fammo"

Tänk på att kissemissarna kan gömma biljetterna... dom gömde ju en nyckel när jag var kattskötare. Bäst du stoppar in biljetterna i ett skåp och skriv upp i datorn vilket skåp du gömd dom i.

Kram

2009-05-27 @ 22:10:47
Postat av: "Fammo"

Tänk på att kissemissarna kan gömma biljetterna... dom gömde ju en nyckel när jag var kattskötare. Bäst du stoppar in biljetterna i ett skåp och skriv upp i datorn vilket skåp du gömd dom i.

Kram

2009-05-27 @ 22:11:36
Postat av: "Fammo"

Tänk på att kissemissarna kan gömma biljetterna... dom gömde ju en nyckel när jag var kattskötare. Bäst du stoppar in biljetterna i ett skåp och skriv upp i datorn vilket skåp du gömd dom i.

Kram

2009-05-27 @ 22:11:42
Postat av: "Fammo"

NEEEEEJ Jag är inte dement, fast man kan tro det när man tittar på kommentarerna hur många som helst hahaha.

Ha det bra vi ses

2009-05-27 @ 22:13:49
Postat av: Henrietta

Hojja vad söt hon är!

2009-05-28 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0