Trött

Ebbisen sover och jag sitter här och det är alldeles tyst... Men shit vad trött jag blev! Kanske får dricka lite kaffe så man orkar med resten av dagen, vi ska till stan med Helena och Melker när Ebba vaknat. Dom var här på morgonen också, Ebba var glad att det kom hit folk som ville leka. När jag gick och lade mig igår kväll så somnade jag typ på en gång (det hör inte till vanligheten) och när jag vaknade på morgonen av Ebba och tog över henne till sängen så kände jag: Gud vad gott jag har sovit inatt! Vi båda somnade om en stund på en gång och gick upp strax före 9.

Nä jag måste nog ta lite kaffe, för damen lär vakna när som helst!


Premiärtestade sin tuffa cykel 1:a maj


Kommentarer
Postat av: "Fammo"

Vilken frän cykel med cab...

2009-05-28 @ 19:49:01
Postat av: Anonym

haha, åååh så cool hoj! :D

2009-05-28 @ 20:59:32
Postat av: Anonym

..det var jag som skrev det sista :)

2009-05-28 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0