Föresten

Jag hade tänkt att jag skulle hinna plocka,städa och fixa lite saker idag/kväll, men såklart är allt halvgjort lite här och var. Ja det har ju som sagt inte försvunnit till morgondagen... Jag måste i alla fall plocka undan från vardagsrumsbordet, dom smågrejer jag dragit fram. Eftersom en liten busunge går hit så fort vi kliver upp, och det har vi glömt några gånger. Så några gånger på helgerna har man hittat henne smaskande på både popcorn, chips och godis. I morse var det lite juice som jag hade kvar i ett glas som blev uppdrucket under tiden jag var på toaletten. Det som inte dödar, härdar...

Som vanligt går jag och lägger mig en timme senare än vad jag planerat.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken busunge hon verkar har blivit. Och lika söt som alltid =). Hon har framför allt blivit väldigt stoor :) Längtar tills jag får träffa er..

2009-05-29 @ 20:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0