Så var det torsdag igen

Den här veckan har verkligen sprungit iväg! Känns som att vi knappt varit hemma!

Måndagen började med att jag åkte till salongen, satt där och surrade och sen åkte vidare till Emma m.fam för att fira att hon fyllt år. Flickorna fick leka fleeera timmar och sen bar det iväg till porsön och där var vi hos kusinerna ända till 21! Ebba var glad och nöjd fastän hon bara sovit 40 min på dagen, hon blir så road av mina kussar som leker med henne hela tiden.

 Tisdagen var vi iofs hemma på fm, var ute och gick och sen åt lunch. Sen kom Linnea hit och vi åkte hem till dom sen så fick Ebba och Elvira leka, det är så roligt att se hur dom håller på. Elvira kan försöka förklara en massa saker till Ebba, t ex "Men Ebba du måste äta upp maten!".

Onsdagen blev det prommis och sen åkte jag till salongen (igen! Man kan ju tro att jag vill börja jobba på en gång, haha!) för att luncha med Lisette eftersom vi inte kunde stanna så länge på måndagen. När vi var där så hittade jag en rolig grej i Ebbas blöja, nämligen en hårnål! Haha, fattar inte hur den lyckats komma dit! Kan inte ha varit så skönt att ha den där heller. Som vanligt stannade vi där ett bra tag och när vi kom hem plockade jag lite, tömde diskmaskinen, satte igång en tvättmaskin men ändå ser det ut som ett bombnedslag här... Måste nog försöka ta och plocka lite mer ikväll.

Idag tog vi en prommis till Agneta för lunch och klippning, Ebba fick leka med grannens hund också, en toypudel! Åh dom är så underbart söta, en sån vill jag ha om vi skaffar hund någongång! Fast det är då långt fram i tiden om något sånt skulle bli av. Jag har vetat länge att jag just vill ha en toypudel, så nu vet du vad det blir för ras isåfall Thomas! Ebba fick skjuta på vilan en timme, och det gick bra, hon slocknade direkt vi började gå hem. Senare fick jag väcka henne för att vi skulle till Tess på kalas (det har varit mycket kalasanden dom här veckorna) och nu har vi varit hemma i kväll och jag känner mig slut! Skulle behöva ladda upp bilder från kameran för det har jag inte gjort på hur länge som helst! Var alldeles för länge sen jag lade in bilder på bloggen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0