Hallå hej

Ebba sover middag, H ligger på soffan och jag sitter här för tillfället. Hmm, ja vinterkräksjukan har drabbat varenda en här, förutom Ebba. Än så länge... *peppar, peppar*. Så vi har haft en toppenresa, usch och fy. Pappa och T blev sjuka måndag, H tisdag och jag har ju varit frisk ett tag nu. Tycker så synd om T som har missat 2 dagar av praktiken när dom bara har 2 veckor sammanlagt under utbildningen. Nåja idag har han tagit sig iväg och jag väntar på svar av min faster om vi skulle dejta idag, annars går jag och Ebba på stan ett tag när hon vaknat. Morfar hade också fått kräksjukan (även mormos och nu min lillasyster), vi var där i torsdags så förmodligen bar jag på viruset redan då. Stackars lilla morfar har fått ligga inne på sjukhuset med dropp i flera dagar. Vilken epedemi den här sjukdomen är, det är hemskt! Men man känner sig verkligen dum som gnäller när man läst Ericas blogg, jag började nästan gråta och usch vad ont det gjorde i mammahjärtat. Min största fasa är att Ebba ska bli smittad, snart slipper man väl oroa sig som tur är.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hujja. vad tråkigt med den där jävla magsjukan! Håller tummarna så att inte ebba får den också. Jo vi har verkligen haft det hemskt. men nu är det äntligen över, fast tilde har ju inte kommit igång med ätandet riktigt än. tomas skulle göra praktiken där nere va?



kan inte du jag och helena ta en festkväll bara vi sen?

2009-03-04 @ 18:25:35
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Erica

Hujja. vad tråkigt med den där jävla magsjukan! Håller tummarna så att inte ebba får den också. Jo vi har verkligen haft det hemskt. men nu är det äntligen över, fast tilde har ju inte kommit igång med ätandet riktigt än. tomas skulle göra praktiken där nere va?



kan inte du jag och helena ta en festkväll bara vi sen?

2009-03-04 @ 18:26:33
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: helena

bra idé erica! det tycker jag också vi gör :) ska våra karlar få vara med eller ska det vara tjejkväll?



stackars din morfar sandra! hoppas ni har det bra i stockholm! kram!

2009-03-05 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0