...

Nu sitter jag hos min kära svärmor och skriver, jag och Ebbis är Bamsevakt (hundvakt) när husse är i Gbg och matte jobbar. Jag har tillbringat kvällen framför tv:n med godis och påskmust, det känns ju väldigt lyxigt på en torsdag!

Nu är mina kalas över i allafall och jag fick en massa fint och trevligt sällskap! Jag fick rätt mycket pengar så det blir nog en dator för dom, wiho! Vi ska nog åka och kika lite i helgen.

Det har varit underbart väder hela veckan, så skönt när man kan vara ute så mycket nu! Jag hoppas det håller i sig i helgen när T är hemma också... På tal om honom så firar vi hela 5 år imorgon! Gud så tiden springer iväg, och jag tycker faktiskt vi hunnit göra en del under dom åren! Det blir väl lite mys i helgen och såklart måste man se Robinson! T är sjävklart fortfarande min själsfrände och betyder allt för mig, och vi har ju skapat det vackraste som finns... 

Nä nu ska jag nog joina vår vackra dotter!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Ebba är ju näst bäst efter dig :-)Kram H

2009-03-20 @ 16:33:12
Postat av: helena

vilken tur att jag inte köpte en dator till dig då, eftersom du ändå fick pengar till det.

jag vill också köpa mig en egen liten laptop, kanske en mini. kanske en rosa. christian undrar varför jag blivit så tjejig, jag tror det är för att jag nu har 2 killar i familjen.

kram!

2009-03-21 @ 17:02:09
Postat av: Emma

5 år sandra, jag tänkte på det tidigare, att 5 år...ja det var ju en del....men fatta vad jävla länge jag känt dig då! haha :)

2009-03-21 @ 21:31:30
Postat av: Malin

Tack tack för grattiset! =)

2009-03-24 @ 08:41:10
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0