Det senaste

Ja ni har väl hört det senaste? Att jag t om smittat ner James Hetfield, sångaren i Metallica så dom fick ställa in sin konsert igår. Ja så kan det gå när man åker till Stockholm med vinterkräksjuka. A-K: Du kan nog vara lugn att jag inte är där till midsommar i allafall, fast man vet aldrig. Nä men jag håller mig hemma så dom klarar sig, det börjar gå så många rykten annars!

Men vad kan man säga? Karlarna är tydligen vekare (inget nytt men) som måste läggas in på sjukhus, jag låg ju bara på toaletten och tyckte synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: A-K

Precis, tur du fick en Ebbis då....fast jag får nog fostra mina killar lite tjejiga

2009-03-09 @ 16:30:32
Postat av: A-K

Sorry en lätt förvirrat fruntimmer. Midsommar ska du inte åka till Göteborg och i maj till Stockholm, återkommer med datum. Ha ha

2009-03-09 @ 16:37:52
Postat av: Sofia

Det var illa det!;)

Inte för att det gör mig ngt... hade varken konsertbiljett eller flygbiljett(tyvärr)!

2009-03-09 @ 23:12:25
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0