Blåbärssoppa

Igår var jag nyttig när alla andra satt och åt chips och godis till melodifestivalen, jag åt bara blåbärssoppa.

Ok, det var inte för att jag skulle vara nyttig, det var för att jag hade magsjuka... Yes, vi kom hit sent fredagkväll och på natten startade helvetet, jag var vaken hela natten och sprang på toa. Till 10 på morgonen spydde jag, sen var det liggläge resten av dagen. Jag har nog inte haft magsjuka sen jag kanske var 10 år? Men men, det är väl det här man har att vänta nu när man fått barn, värre blir det väl när Ebbis börjar dagis också... Nu hoppas jag bara att dom andra här slipper bli smittade! Somnade gott strax efter 22 igår kväll och idag är jag på topp!

Dags att ta igen allt man missade igår, långprommis, väldigt god mat och godis! Idag på eftermiddagen ska jag och H på dramaten, det ni, jag har visst blivit lite kulturell! Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, magen är rätt hungrig efter att ha bara fått i sig 5 dl blåbärssoppa och några glas vatten.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tur du tog magsjukan och for till stockholm! ;) nä fy vad jobbigt, hoppas ingen annan smittas, allra minst ebbisen! usch usch usch!

2009-03-01 @ 09:59:35
Postat av: Erica

skönt att den inte var långvarig. vi har också haft magsjuka så in i helvete! Hoppas ni har det skoj i la stockholmo!mkram

2009-03-01 @ 10:31:49
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: helena

nej, stackare! hoppas de andra klarar sig! men tur ändå att det inte bröt ut INNAN ni reste, du hade ju knappast kunnat åka iväg med magsjuka!

kram!

2009-03-01 @ 12:36:02
Postat av: Tessan

Men fy fan vilken början på resan!! Inge kul alls! Jag har gått å blivit nyttig på rikitg :) Har inte rört godis på hela helgen, håller mig till fruktsallad, mums! Haha. Så tränar jag för fullt. SÅ nu ska det blir ordning på kilorna! Har kört en bakis Freddan till jobbet å nu står jag å bakar ciabatta :) Ojoj, vars kommer energin ifrån?? KRAM

2009-03-01 @ 14:04:24
Postat av: Emma

Hej! Nä va trisst att bli sjuk när man är borta... Och huvva för magsjuka, Klara har kräkits och haft sig i helgen oxå. Men det tycks gått över snabbt iallafall. Nu väntar jag bara på att få helvetet själv.

Hoppas ni får en trevlig fortsatt tripp och att ingen fler åker på sjukan. Kramar!!!

2009-03-01 @ 19:39:51
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej! Nä va trisst att bli sjuk när man är borta... Och huvva för magsjuka, Klara har kräkits och haft sig i helgen oxå. Men det tycks gått över snabbt iallafall. Nu väntar jag bara på att få helvetet själv.

Hoppas ni får en trevlig fortsatt tripp och att ingen fler åker på sjukan. Kramar!!!

2009-03-01 @ 19:40:02
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0