Snart

Nu sitter jag och ser på "Barnmorskorna-Norge", fast jag har ju redan sett alla avsnitt när jag var gravid. Jag väntar mest på att "Blomstertid" med min favorit Peter Magnusson ska börja!

I helgen var det superväder och vi var ute hela dagarna så man var helt slut på kvällarna. På fredagen var vi som sagt på Leos och Ebba tyckte att det var superskoj! I lördags åkte vi ut till mamma och sen vidare till Linnea med fam för att bli bjudna på middag, supergott och trevligt hade vi det! Söndagen tog vi en promenad till svärmor för att fira lite Morsdag, vi blev bjudna på smörgåstårta och vanlig tårta så vi har verkligen blivit bortskämda i helgen!

Imorgon kväll blir det spännande, för då åker jag ner till Umeå själv med Ebba för att vi sen ska vidare till Sthlm. Åh vad jag längtar tills vi är där, ska bli så kul att få träffa alla och förhoppningsvis slippa vara sjuk denna gång! Jag måste köpa en ny Sverige-tröja till matchen för den jag har nu står det Ljungberg på så det är inte så snyggt. Det ska bli såååå skoj att få gå på matchen! Dessutom har inte jag och T hittat på en endaste sak tillsammans alldeles själva sen Ebba kom. Så det är verkligen på tiden!

Nu ska jag se klart det här, tjing!

Kommentarer
Postat av: helena

jag hoppas ni får jättekul på eran lilla semester! hoppas bilresan går bra, kör försiktigt! kram!

2009-06-04 @ 13:10:04
Postat av: Henrietta

Visst är det kul att JAG är med i "Blomstertid"!!! Alltid inspirerar man någon :-)

2009-06-04 @ 18:05:34
Postat av: sofia

hallå sitter du än och ser på tv ;-)

2009-06-14 @ 00:33:43
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoho, nu var det länge sen du uppdaterade!;D

2009-06-16 @ 21:00:32
URL: http://elviraedvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0