Snart snart snart

Jag fick en toppennyhet i förrgår kväll, nämligen att T skulle redan komma hem ikväll! Och snart då kommer han, så jag sitter här och fördriver tid. Blir väl att sova rätt snart för jag är trött, hade kunnat gå och lägga mig för länge sen!

Trodde att den här veckan skulle vara sååå seg när vi inte hade något planerat men den har ändå rusat i väg! Igår var vi och hälsade på Emma, Henrik och Kate. Det är så roligt när man ser att barnen börjar kunna leka mer tillsammans, dom lekte "tittut" med varandra. Så söta! Idag har vi varit och hälsat på Annika och Alice så där har man också fått fördriva tid och dricka kaffe och surra av sig. Man har ju inte så många vuxna att prata med här hemma på dagarna, bara i telen eller på msn... Det är så skönt att jag kommit igång med promenaderna igen, nu känner man att man verkligen vill ut varje dag.

Nu har T hunnit komma så jag ska vara lite social innan läggdags. Imorgon blir det att ställa klockan för att gå på sången!

God na


Kommentarer
Postat av: helena

jag fick samma roliga besked, christian kom också hem en dag tidigare den här veckan :)

vad bra att ni har det bra! nästa vecka måste vi ses, kram!

2009-01-30 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0