Lördag

Snart ska vi basta hela familjen, så skönt det ska bli! Vi är dåliga på att boka bastun här fastän den är hur fin och fräsch som helst. Idag har vi varit och hälsat på Erica, Peter och Tilde, jättefint hade dom det i nya lägenheten. Helena, Chistian och Melker var också där för vi tänkte träffas alla tre efter alla barn fyllt 1 (Melker 1/1, Tilde 3/1 och Ebba 5/1). Det värsta var att dom hade presenter till barnen, men hade vi det? Nää, usch vad dumt det kändes! Jag hade fått för mig att vi inte skulle ge något, men nästa gång vi ses ska jag ha hunnit hitta på något. Ebba fick en skruvdragare med massa tillbehör (en leksak såklart) och sen ett par jättefina byxor som Helena sytt!
 
Ikväll blir det hockey och sen säkert någon film, nu ska vi basta!

Kommentarer
Postat av: helena

haha, men du behöver absolut inte fixa nån present till melker. jag tyckte bara det var roligt att sy byxor till tjejerna :D

det var roligt att ses iallafall, kanske sången på tisdag? eller leos nån dag?

kram!

2009-01-17 @ 20:24:49
Postat av: Erica

hehe..du behöver inte köpa ngt ju! borren o det var ju bara en liten grej för att det var kul. sluta fjanta! Var jätte skoj att ha er här. vi borde ta en middag med alkohol ngn gångn också!=)

2009-01-18 @ 09:36:28
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: helena

jag tycker också middag med god dryck! :D barnfritt!

2009-01-18 @ 13:10:45
URL: http://melker080101.bilddagboken.se/
Postat av: Sandra

Erica & Helena: ja absolut!! Det är dags för mig och Helena att lämna barnen över natten nu..

2009-01-18 @ 15:44:33
URL: http://sandraebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0