Ingenting

Klippningen blev toppen, guud så skönt att ha fräscha toppar igen! Här har vi annars inte hittat på så mycket, det har ju varit så attans kallt så det har varit inomhus som gäller. Ebbas farmor var här en sväng på eftermiddagen, jag klippte hennes lugg också. Men det har varit ganska mysigt att bara vara hemma och lalla på, lekt med Ebba har vi också gjort såklart. Hon har kört sin polisbil ganska mycket, fast hon tar sig bara bakåt än, haha! Hon fick en bobby-car "polis" i julklapp, T blev mer lyrisk än henne... Ebba har precis somnat och jag ska lägga mig framför tv:n med älsklingen så blir det säkert att se någon film. Åh jag kom precis på att vi har Ben&Jerrys i frysen, mums!



Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den där har jag också ätit ikväll:)

2009-01-16 @ 23:04:03
Postat av: Jennie

Vännen. Testa BJ´s "cookie dough". MUMMA ;)

2009-01-17 @ 09:33:01
Postat av: helena

åh jag har fortfarande aldrig ätit BJs. låter SÅ gott så jag vet att jag skulle skapa ett beroende ;)

2009-01-17 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0