Härlig promenad och palt

Jag undrar om Ebba börjar bli sjuk igen (hoppas verkligen inte det!), det har runnit från ögonen idag, speciellt det ena och sen är hon lite snuvig verkar det som. Jag hoppas det stannar vid detta för sjukdomar har vi haft nog med tycker jag! Vi gick en härlig långpromenad efter Ebba hade sovit idag, hon sov bara 45 minuter så hon var väldigt trött när jag lade henne nyss. Ebba älskar verkligen att åka vagn, hon är oftast alldeles knäpptyst och bara sitter och tittar på allt.

När vi kom hem kom Ebbas mormor och Håkan och hämtade oss så åkte vi ut till Kallax och blev bjudna på middag och kaffe (Fast det vara bara jag som drack kaffe såklart). Palt serverades till middag, det var gott! Jag undrar om det var igår jag tänkte att jag var sugen på palt? Vi äter det så sällan, vi äter det bara när vi blir bortbjudna.

Nu sitter jag och väntar på att T ska sluta skolan så vi kan avverka dagens händelser, han skulle på en föreläsning nu på kvällen. Får se om jag och Ebba tar oss till stan imorgon eller om det blir en annan dag, vi måste ju köpa en present till Elvira som vi ska till på 2-årskalas på lördag!

Nu ska jag titta på lite kläder på internet och låtsas att jag har pengar tills Shear Genius börjar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

melker är snorig och hostig :(

hoppas ebba piggnar till forT!

2009-01-27 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0