Fredag

Sitter och väntar på att T ska höra av sig om han hinner med bussen från Skellefteå som går strax, han åkte bil dit. Hoppas, hoppas för annars får han vänta 2 timmar! Just nu är jag själv, jag frågade mamma om dom kunde ta med Ebba dit så jag fick storstäda. Så jag har sysselsatt mig med att städa i över 2 timmar och är ändå inte klar, men ack så skönt att få det gjort! Nu unnar jag mig att sitta här ett tag så ska jag fortsätta sen.

Babyproffsen började sin utförsäljning idag, 50% för alla medlemmar! Jag lurade med mamma och Håkan dit så vi hängde på låset. Jag köpte en babyvakt (vi har inte haft någon och jag har saknat en, är bra när man är hos mamma också hon sover på övervåningen), toalettränare från Babybjörn, badtrosor, cykelhjälm, nät att ha badleksaker i, sockar och en liten trehjuling som man även kunde köra henne i. Plus att mamma köpte en spis till henne, och leksaker hon ska ha där. Jag tror det var allt? Blev då nöjd med mina inköp! Man såg hur folk rusade till bilbarnstolarna och vagnarna på en gång, haha! Ja det var ju väldigt irriterande att vi köpte vagnen i måndags och idag var det 50% på den!! Men tröstar mig med att det inte fanns någon svart kvar (om ingen hann ta den) och att det bara skiljde 200:-... Det är så typiskt ändå, sån otur har vi alltid känns det som!

Jaha ska min karl höra av sig snart eller? Tycker att bussen borde hunnit gå.

Kommentarer
Postat av: helena

hann han med bussen?



oj vad mycket du köpte på BP! vad roligt. trehjulingen lät skoj. vad är en toalettränare?

kram!

2009-01-25 @ 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0