Ettårsdagen närmar sig

Imorgon när jag vaknar kommer det vara precis 1 år sen min förlossning startade. Vattnet gick ca 7.30 fredag den 4:e januari när jag skulle resa mig från sängen, var rätt trött då eftersom jag somnat sent och det kopplade inte riktigt på en gång vad det var. Vi åkte in för en kontroll men kände ännu inte av något då. Vi vara bara så glada över att vår bebis skulle komma snart! Jag började inte känna av några värkar förrän 14-15 på dagen och vi åkte in till Sunderby sjukhus kring 19. Ebba ville såklart vara väldigt punktlig och väntade tills 1.04 på fredagnatt då det hunnit bli BF-dagen.

Imorgon ska vi ha kalas för kompisar så vi tjuvstartar hennes födelsedag lite. Jag kommer gå och tänka på vad jag gjorde hela dagen för ett år sedan, och på kvällen när jag lagt mig kommer jag att ligga och drömma mig tillbaka när jag fick upp henne på mitt bröst. En helt obeskrivligt känsla. På BB dagen efter kommer jag ihåg att jag sa att jag ville göra om det, och flera gånger! Det vill ag och hoppas att jag får uppleva det igen för det är verkligen det bästa man kan göra.

Nu ska jag lägga mig med mina skatter och pussa på mitt älskade barn innan jag sover.


Kommentarer
Postat av: helena

nä fy för att föda! men trots allt är det ju värt det! :)

2009-01-07 @ 12:40:41
URL: http://melker080101.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0