...

Det verkar som att Ebba äntligen börjar bli frisk: snorar mycket mindre och har inte haft feber sen i söndags! 1-årskollen gick bra, hon fick ingen spruta såklart men dom kollade öronen i alla fall och konstaterade att hon va röd och svullen. Men eftersom att hon sover så bra och är pigg så skulle vi komma tillbaka i morgon och kolla igen. Jag ska ringa dit imorgon och höra om vi verkligen behöver det, och se om det blir bättre. Så vi får se hur det blir, det som är jobbigt är att hon fortfarande äter jättedåligt. Ingen vanlig mat utan bara gröt och välling... Nåja det vänder väl förhoppningsvis snart. 

Idag har vi varit på babysången, det var trevligt som vanligt. Dessutom var det lite folk, vilket var ännu skönare! Efter det gick jag och Annika på M&P och åt lunch, sen strosade vi i några affärer. Jag gjorde lite fynd: 3 tröjor och 1 par leggings till Ebba för 80 kr! Jag älskar att göra fynd, då blir jag på bra humör! Jag tror tjejer kan vara rätt lätta att göra på bra humör ibland i alla fall, efter en tur på stan. Det är nog inte många killar som blir på bra humör efter att ha shoppat på rea. Men det blir jaaag!

Sen gick vi hem och jag lurade hit Tess ett tag trots att hon har tenta imorgon, ja eller lurade, hon ville ju såklart umgås med oss! Och nu sitter jag är hur pigg som helst vilket jag inte fattar eftersom jag var tvungen att ställa klockan på 8 i morse för att vi skulle ta oss upp. Det är det tidigaste vi gått upp på en månad tror jag.

Imorgon kommer älsklingen hem! Dessutom fyller han år imorgon så jag tyckte det var bra att han kommer redan imorgon så vi kan fira lite grann. På torsdag ska jag äääntligen få klippa mig, det behövs! Hade behövt göra det för en månad sen men jag har klarat mig, nu ser det dock förjävligt ut.

Kommentarer
Postat av: helena

haha och jag som tyckte du var så FIN i håret :)



hälsa grattis till thomas!

2009-01-14 @ 12:36:22
URL: http://melker080101.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0