Bara 3 tjejer hemma

Nu är det endast jag och katterna hemma, Ebbas mormor och Håkan har varit och hämtat henne så jag ska göra lite nytta nu. Thomas och Micke kommer från Umeå kring 16 så jag ska ta fram lite fika och baka en tårta innan dess, ja man måste försöka vara en bra desperat hemmafru. Han vet inte att han ska få tårta så då kanske han blir glad!

Vi gick i alla fall till BVC idag, och öronen såg bättre ut så det var skönt. Sen givk vi förbi affären innan vi gick hem. Kändes himla skönt att ha hunnit ta en promenad innan lunch för en gångs skull, det är så mycket ljusare ute. Så nu kan jag vara lite nöjd att jag varit och gått minst 1 timme den här veckan i alla fall, och ja jag vet det har inte gått så många dagar än. Men jag ska unna mig en liten tårtbit, för det får man väl när pappan i huset fyller år?

Nu nytta.


Grattis älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0