2

Två dagar kvar att jobba sen blir det juuuulledigt, gud så underbart! Idag har vi bara haft mys på skolan, tjejerna har haft egen hårvård och vi har lyssnat på EMD. Haha, absolut inte min skiva, men den var i cd-spelaren och den var helt ok. Julmusik är aldrig fel så länge det är jul! Imorgon blir det också bara mys, vi har gemensam julavslutning med dom andra.

Förra veckan jobbade jag hela veckan, och det gick hur bra som helst! Det är verkligen roligt att jobba, det enda som är jobbigt är att kliva upp på morgonen och vara tvungen att ställa klockan. Så det ser jag fram emot nu under ledigheten, att slippa ställa klockan. På dagis var det ju luciatåg på måndagmorgon och Ebba var rätt trött och stod bara och tittade chockerat på alla föräldrar som var där, sjunga hade hon inte lust med. Men det var väl typ en som sjöng och en som dansade, föräldrarna hördes däremot. Sötast av alla var hon såklart! Sen hade dom julpyssel under veckan så nu har man fått hem det första julpyntet som Ebbisen gjort (med lite assistans skulle jag tro, helst smällkaramellen).


Sötaste lilla tomtenissan

Imorgon kväll kommer T hem, och förstå att sen är det bara 1 1/2 vecka kvar av skolan!! 2 år har rusat iväg och jag kunde väl aldrig tro att det skulle gå så bra som det gjort den dagen han började skolan. Det ska bli så himla skönt att ha honom på närmare avstånd, och få hem honom varje dag det första halvåret i allafall. Hur som helst så har gjort bort det tyngsta nu, sen kommer vi båda ha jobb (förhoppningsvis) så det kan ju bara bli lättare. Det har snöat hur mycket som helst här hela dagen så man har fått plumsa i snön. Det ska tydligen vara likadant imorgon så man kommer vara orolig när T ska köra hem, jag har blivit så orolig för just långkörningar sen jag var gravid med Ebba. På tal om det så kommer jag såklart att åka ner till Umeå när han tar examen och då kommer Ebba få vara hos mormor eftersom vi ska sova på hotell och bara mysa på. Det är verkligen på tiden att vi hittar på något, det enda vi gjort själva sen Ebba kom är att ha varit på fotbollsmatchen i somras. När 2an kommer så lär det väl inte bli oftare.

Kommentarer
Postat av: helena

nice med uppdatering :)

åh så söt ebba var på lucia, och så skönt att thomas snart är klar med skolan! :)

kram!

2009-12-22 @ 17:37:29
Postat av: helena

nice med uppdatering :)

åh så söt ebba var på lucia, och så skönt att thomas snart är klar med skolan! :)

kram!

2009-12-22 @ 17:37:38
Postat av: Tess

Sötast i världen!!! =) Åhh!!

2009-12-23 @ 16:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0