Påsken och bilder

Sådär ja, så har hela påsken gått och tillochmed en vecka till efter det! Påsken spenderades med nära och kära. Vi hann vara ute i Lövskär två gånger och grilla, ena dagen var det äckligt kallt men måndagen var det helt underbart och jag hade bara en tjockare tröja på mig. I tisdags var vi och hälsade på Erica och Tilde så lägger in lite bilder från påsken och besöket hos Erica.


Snyggingen i snyggvagnen får äta grillad korv, den äckligt kalla dagen.
Stockholmarna till vänster i bild leker viktiga med sina mobiler i högsta hugg.


Ebbas moffa och H (igen med sina mobiltelefoner)


Roxen sover gott nedbäddad i vagnen


Mamma leker med bandet sov var runt påskägget
(och lurade tom pappa att hon köpt ett nytt hårband)


Dagen med underbart väder! Jag satte mig i vedkorgen för att sola mig lite.


Morfar lärde mig att kasta snöbollar...


Så!


Jag och Melker hälsade på Erica och Tilde med våra mammor


Jag och Melker myste...


PUSS!


Vi lekte i Tildes prinsesstält...


och myste!


Gå nu härifrån!

Glasdörren var rolig




Hihi, Melker är rolig!


Mina söta kompisar!

Kommentarer
Postat av: Erica

o så massa fina bilder! Visst har du löst det till nu på fredag?

2009-04-21 @ 08:29:29
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: helena

vad roligt med så många bilder! söta lilla kärleksparet också :)

melkers fasters kille har lärt honom kasta snöbollar i helgen, han tyckte det var galet kul! ;)



kram!

2009-04-22 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0