Rosa regn

Jag ligger och kikar på "Färjan 2" med min nya ,rosa mini laptop i knät. T har varit ledig idag så han åkte först i kväll, och sen blir det långhelg till helgen också! Det har varit kallt och regnat till och från hela dagen idag, så vi har inte haft dåligt samvete av att vara inne och mysa. Regnet har hållt i sig hela kvällen, så jag myser med katterna hela kvällen. Jag kan älska regn ibland, fast bara om man är inomhus...

Helgen har bestått av släkten. Vi sov hos mamma i fredags eftersom jag skulle till Linda på mamma-fest och T kom från Umeå så sent. Det var jättetrevligt hos Linda och vi surrade på hela kvällen tills några av damerna skulle åka ut, jag hade redan bestämt innan att jag inte skulle gå ut så T kom och hämtade mig. Lördagen började med en promenad direkt efter frukosten, sen var vi ute konstant ända fram till 16 i det underbara vädret! Ebba var så nöjd när hon fick leka med hink och spade och gräva i snön och vattnet, sen satte vi (mamma och T) upp Ebbas polistält på altanen som hon fått av A-K, så där satt hon och fikade och lekte med dockan.

Igår gick vi till svärmor där Linnea med familj också var, vi blev bjudna på smörgåstårta, mums! Edvin var osocial och låg och sov i babyskyddet ända tills han fick åka runt i allas famnar och hamnade i min famn, då ville han ha mat! Så söt och luktar underbart, och så liten fastän han är en stadig grabb!


Nu ska jag kika klart på tv!


Kommentarer
Postat av: A-K

Och snart är det ni som får sitta med henne i tältet, i fängelsedelen. Varm och eländigt blir det.



Kram

2009-04-27 @ 23:39:15
URL: http://funderare-funderar.blogspot.com
Postat av: helena

vad roligt med ett polistält :)

2009-04-28 @ 19:46:02
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-28 @ 21:32:09
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0