Dagen

Fick börja morgonen med att ställa klockan så vi skulle hinna i tid (ställde den på 8 så det var ju inte omänskligt tidigt men Ebba hade nog sovit ett tag till om klockan inte ringt). Sen fick hon sprutan och hon blev rätt arg först men det gick över efter några sekunder, får se nu om hon får några biverkningar, hittills har hon inte fått det efter någon spruta. Däremot har hon sovit rätt länge idag, två gånger t om! Hon slocknade direkt vi åkte från BVC och sov en timme, sen på eftermiddagen gick vi ut på promenad och hon somnade efter tag och sov vidare när vi kom hem. Vi har haft en mysdag idag! Busat och myst på, skönt och behövligt! Det har varit mycket sista tiden, men nu ska det bli så skönt med påsk när T är hemma liiite längre och pappa och H kommer upp! Längtar... Tur att det redan är onsdag i morgon.


Jag hoppas Ebbas lilla kusin vill komma ut snart, Linnea har BF imorgon så jag tror att den borde komma snart! Eller jag tycker att den borde komma snart. Imorgon ska vi nog ta en promenad till farmor och hälsa på, måste även byta en mössa till Ebba. Sen måste jag verkligen försöka åka till Lindex på storheden, är nästan aldrig där och jag köpte en tunika till Ebba för flera veckor sen och märkte först när jag hittade den i påsen i klädkammaren (brukar göra så ibland när jag köpt kläder till henne också kan dom ligga där ett tag, så blir jag lika glad varje gång jag hittar en påse med nya kläder i) att larmet satt kvar... Åh så irriterande det är, sen har dom inte samma larmsystem i stan så kan inte be dom ta av det där heller. Dom kommer väl ha hunnit byta larmsystem på storheden innan jag pallrat mig dit.

Igår när jag var och handlade fick Ebba en ny djurbok och i den var det en gorilla, och nu ska hon hela tiden titta på den när man tittar i boken. Så slår hon sig på bröstet och säger "ho ho", så söt! Men hon tycker den är lite läskig, men måste ju ändå kika på den hela tiden.


Ebba och Melker leker med polisbilen


Och här med loket


Ebba och Kate ligger och äter välling


Ebbis brukar krypa in i kattburen


Det är lite svårt att ta sig ut därifrån!


Kommentarer
Postat av: sofia & Rox

FÖRLÅT jag skulle svara men jag har haft fullt upp idag det är först nu i kväll jag har landat i skallen.

Jag skämms. Ja H3 messade idag och skrev att hon kommer men hon skulle ringa när det blir.

Vi ska på mamma fiak i morrn på fm men efter 13-14 är vi hemma om ni vill komma ??

2009-04-07 @ 23:17:19
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: sofia & Rox

Fast jag får nog dispans på disa dina mess för du dissar mig när jag ringer asg ;-)



Jätte fina bilder

2009-04-07 @ 23:18:58
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: emma

haha, bilder säger mer än alla ord! :) meeeera bilder!

2009-04-08 @ 09:37:40
Postat av: helena

fina bilder :)

2009-04-08 @ 11:46:14
Postat av: Anonym

haha så söt!

2009-04-08 @ 20:05:57
URL: http://natalieeengmans.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha ja jag får nästan bita mig i tungan för att inte skrika åt dem att hålla tyst. Hoppas att vi hittar en lägenhet snart så att vi kan flytta! =)

2009-04-08 @ 21:22:33
URL: http://natalieeengmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0