Haha

Jaa vad bra det går för mig att gå och lägga mig i tid. Jag har haft svårt att somna sen T åkt, båda nätterna... Men pratade med Sofia om det där, och när man är van att ha en person bredvid sig varje natt så känns det konstigt när man helt plötsligt ska sova helt själv i den stora, kalla sängen. Hoppas det inte tar alltför länge innan man vänjer sig så man får lite sömn! Har haft tur dom två första nätterna, Ebba har sovit till 9.30 med undantag när jag gett henne välling 7. Tur att man är bortskämd!

Måndagen gjorde vi inte mycket, gick en promenad och passade på att handla lite. Sen hade jag träning på kvällen så mamma kom hit, och allt hade gått bra med passning och läggning som tur var. Idag har vi haft mammafika, det var skoj att få träffa dom andra! Skönt med höst när man kommer igång med träffarna igen. En annan sak som är bra med hösten är att alla bra program på tv börjar igen!!

Nä jag borde verkligen gå och lägga mig nu så man somnar någongång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0