Första helgen avklarad

Helgerna går lika fort som vanligt, detta var första helgen sen T börjat skolan igen. Vi har mest varit hemma och tagit det lugnt, ätit gott och sett lite oz! Så himla bra serie! Hela den här veckan har verkligen sprungit iväg och jag har kommit in i rutinerna snabbare än väntat.

Onsdagen kunde jag åka iväg på fotbollsträning, även om man inte hade någon större lust eftersom att regnet öste ner! Men jag tog mig dit och såklart var alla kläder genomblöta efteråt, man kunde vrida ur dom! Nu är det bara två veckor kvar av säsongen...

I fredags gick vi på babysång med Helena och Melker och Emma och Kate! Man märkte att Ebba tyckte det var ännu roligare än innan sommaren, även om hon försökte smita iväg från mig några gånger!

Gud har alldeles för mycket i mitt huvud för att skriva här, är nog lika bra jag lägger av nu. Tänkte försöka lägga mig rätt tidigt idag, och hoppas att man somnar i vettig tid för en gångs skull!  Har också lite att fixa innan jag kan gå till sängs.

Kommentarer
Postat av: Natalie

ja man blir jättearg! men det är inte mycket att göra. skulle jag se någon göra det så skulle jag bli galen. hur är allt med dig då? ska vi kanske ta en fika i veckan på mat och prat? Så jag får träffa både dig och ebba! =)

2008-09-09 @ 16:09:39
URL: http://natalieengmans.blogg.se/
Postat av: Alba

Vill du ha gratis presentkort på Gina tricot, H&M eller Jc? D ska du bli medlem här: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11731 Allt är gratis och det ända du behöver göra är att värva kompisar!

Lycka till! :)

2008-09-14 @ 09:16:34
URL: http://sweetfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0