BVC

Idag har vi hunnit med att vara till BVC kl 8. Stumpan väger nu 8230g och är 69 cm lång! Jag känner mig fortfarande lite trött. Ebba har tagit en tupplur och jag passar på att sitta här fastän jag borde städa, men hur kul är det? Vi ska åka till Thomas farmor med Linnea och Elvira på ett tag. Ebba är fortfarande snorig men det har ändå blivit bättre, däremot blev jag krasslig i förrgår. Har ont i halsen och är snorig, det var ju inte så oväntat eftersom jag aldrig klarar mig ifrån förkylningar. Det blev inte bättre av att jag promenerade in till farmor i stan igår och sen hem igen.

Åhh, nu kom jag på att jag har rentvätt att hänga! Jag måste göra det innan vi åker, bara att masa sig iväg till toaletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0