Hojja...

Trött är jag! Efter en hel dag på arcus-loppisen så blir man rätt slut i huvudet... Jag och Helena delade bord och åkte hemifrån strax efter 7 på morgonen. Var väldigt roligt ändå men känner mig tom i huvudet nu efter alla intryck och prutningar. Ebbisen fick vara hos mormor i kallax när mamma var på vift, för Thomas hade nattskift så han har man inte sett sen igår. Det var första gången Ebba varit så länge med någon annan!! Tiden gick ju väldigt fort eftersom man hade mycket att göra hela tiden men nog saknade jag min stumpa väldigt mycket! Kate var så söt och gav mig massa kramar iallafall så man fick mysa litegrann!

I helgen har jag varit bjuden på 2 fester (hur ofta händer det?!) som jag fått tacka nej till. Först igår så hade vi middag och avslutning med fotbollen som jag då inte ens kunde komma förbi för att bara äta eftersom T jobbade... Och idag skulle vi såklart ha firmafest (hur ofta händer det?!) och jag tänkte första åka förbi med Ebba en sväng efter vi kommit hem men jag orkade verkligen inte. Sen hade ju Ebba också fått vara på vift sen 7  i morse så ville låta henne vara hemma lite innan sovdags, hon var också rätt trött efter alla nya intryck! Åh så trist att allt ska vara samtidigt och att just den här är den enda helgen Thomas "jobbar" natt... Ska iallafall tvinga dom från jobbet att vi ska hitta på något snart för det är alltför sällan vi ses. Buhu nu ska jag tycka synd om mig själv och ta ett bad och sooova!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud så det är synd om dig ;-)

Kramar från oss...

2008-10-26 @ 01:25:38
Postat av: Emma & Kate

hoppas ni gick plus iallafall :) vi gjorde det!!

2008-10-26 @ 08:21:39
Postat av: Jennie

..hej vännen =) Vi hade jättekul, uppdatering får du sen ;) Och ny firmafest har vi redan planerat. Vi ska spika ett datum redan nu så alla kan =)

Vi saknade ju dej . Hade jättemysigt. Men förstår att du var slut efter loppisen. Kan höras nån dag, massa kram till både dej och Ebbisen .

2008-10-26 @ 12:59:39
Postat av: Linda

Den är super god, helt klart värt att prova =)

Ja ev blir vi med vovve till jul, en Yorkshire terrier =)

Hur mår ni?

2008-11-05 @ 08:29:58
URL: http://noelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0