Torsdag förmiddag

Det här är enda dagen i veckan vi inte haft något planerat! Och det är ju så dagarna brukar se ut för oss, men som sagt så är det bara skönt att ha full rulle. Vi har bara varit inne och lekt på morgonen, egentligen tänkte jag ta en promenad inna lunchen men jag var så trött så orkade inte det. Vi får gå ut när hon vaknat istället. Nu sover Ebba och jag ska se "våra bästa år" som jag inte sett på 2 veckor tror jag! Haha tycker det är pinsamt att säga att man ser det programmet men det är så jäkla dåligt att man fastnar i det.

Just ja, måste ringa veterinären om kastrering av våra kära katter, just nu så avskyr jag dom eftersom att dom skriker på rätt bra och är så äckliga. Jag ska ringa på en gång så jag inte glömmer bort det!

Kommentarer
Postat av: helena

vad ofta du uppdaterar nu, roligt! fortsätt så :) ses imorgon, kram!

2008-11-27 @ 21:03:41
URL: http://melker080101.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0